top of page

αποστολές & επιστροφές

Αποστολές εντός Ελλάδας

Όλες οι αποστολές σε προορισμούς εντός Ελλάδας πραγματοποιούνται χωρίς έξοδα αποστολής για αγορές άνω των 50€.

Σε αγορές αξίας κάτω των 50€ η χρέωση μεταφορικών είναι 3,5€.

Τα προϊόντα που παραγγείλατε αποστέλλονται στην διεύθυνση που μας έχετε ορίσει, μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών.

Αποστολές στο εξωτερικό

Τα προϊόντα που παραγγείλατε αποστέλλονται στην διεύθυνση που μας έχετε ορίσει, μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών "DHL" (για αποστολές στην Κύπρο, χρησιμοποιούμε Γενική Ταχυδρομική). Όλες οι αποστολές σε προορισμούς εκτός Ελλάδας πραγματοποιούνται με έξοδα αποστολής. Η χρέωση στις περιπτώσεις αυτές ποικίλει ανάλογα με τη χώρα προορισμού, και την συνολική αξία της παραγγελίας.

- Για αποστολές εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης το κόστος αποστολής είναι 15€ για αγορές αξίας έως 100€ και 10€ για αγορές αξίας 101€ και άνω.

- Για αποστολές σε τρίτες χώρες (εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης) το κόστος αποστολής είναι 20€ για αγορές αξίας έως 100€ και 15€ για αγορές αξίας 101€ και άνω.

Το ποσό χρέωσης που θα υπολογισθεί με βάση τα παραπάνω εμφανίζεται, μόλις κάνετε login ή δώσετε τα στοιχεία σας, υποδηλώνοντας την χώρα αποστολής.

Χρόνος αποστολής/παράδοσης

Οι παραγγελίες αποστέλλονται από την εταιρεία μας αυθημερόν, εφόσον έχουν καταχωρηθεί έως τις 12:00 εργάσιμης ημέρας και δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα στη διαθεσιμότητα ή άλλη αιτία (πχ. ανάγκη επιβεβαίωσης στοιχείων αποστολής).

Οι ημέρες παράδοσης είναι από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή και από τις 9.00 π.μ. μέχρι 5.00 μμ. για την Ελλάδα και τις 27 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η δε παράδοση θα πραγματοποιείται εντός 2-3 εργάσιμων ημερών. Για τις υπόλοιπες χώρες του κόσμου απαιτούνται 3-4 ημέρες με πιθανότητα επιμήκυνσης αναλόγως του τελωνειακού καθεστώτος που διέπει την κάθε χώρα.

Καθυστέρηση παραγγελίας

Η παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

* Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας

* Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.

Αγορά Προϊόντων - Τρόπος Πληρωμής - Πολιτική επιστροφών

Τα προϊόντα που αναρτώνται στο e-asimi.gr παρουσιάζονται με τις τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου και του ΦΠΑ. Εκτός από το κόστος της λιανικής ο εκάστοτε χρήστης/πελάτης πληρώνει και το κόστος μεταφοράς, όταν αυτό υφίσταται, το μέγεθος του οποίου θα γνωστοποιείται πριν από την τελική υποβολή της παραγγελίας του. Η εταιρεία δύναται να τροποποιεί τις τιμές των προϊόντων της. Η οποιαδήποτε τροποποίηση δεν θα επηρεάζει υφιστάμενες παραγγελίες που βρίσκονται σε επεξεργασία ή έχουν αποσταλεί.

 

Η πληρωμή των προϊόντων δύναται να γίνει με έναν από τους κάτωθι εξής τρόπους: πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, PayPal, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή αντικαταβολή. Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας θα αποστέλλεται στον πελάτη ένα email που θα επιβεβαιώνει την παραγγελία του.

 

Ο πελάτης κατά την παραλαβή του προϊόντος είναι υπεύθυνος να ελέγξει αν η συσκευασία είναι άθικτη και αν η κατάσταση των προϊόντων που παρέλαβε είναι η επιθυμητή ή υπάρχουν τυχόν εμφανή προβλήματα ή ελαττώματα του προϊόντος ώστε να μην χάσει τα δικαιώματα που απορρέουν από το νόμο περί ελαττωματικών προϊόντων.

 

Ο πελάτης μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης 14 ημέρες από την παραλαβή της παραγγελίας του και να ζητήσει επιστροφή χρημάτων και όχι απαραίτητα νέα παραγγελία, χωρίς να αιτιολογήσει την επιστροφή.  Ο έμπορος οφείλει να επιστρέψει τα χρήματα εντός 14 ημερών από την παραλαβή της αίτησης ακύρωσης. Ωστόσο, μπορεί να καθυστερήσει να επιστρέψει τα χρήματα εάν δεν λάβει τα προϊόντα ή απόδειξη για την επιστροφή τους. Στα χρήματα που θα επιστραφούν πρέπει να περιλαμβάνονται τα έξοδα αποστολής που πληρώθηκαν από τον καταναλώτή για την αγορά. Το προϊόν που πρόκειται να επιστραφεί θα πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση και σε άθικτη συσκευασία και να μην έχει χρησιμοποιηθεί.

 

Καμία επιστροφή χρημάτων δεν γίνεται για οποιοδήποτε προϊόν εάν έχει χρησιμοποιηθεί ή έχει αλλοιωθεί με οποιονδήποτε τρόπο η συσκευασία του. Στην περίπτωση που κάποιο προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό υπόκειται στην όποια εγγύηση της εταιρείας που το παρήγαγε και η ευθύνη επισκευής και/ή αντικατάστασης ανήκει σε αυτήν.

return
bottom of page